自己愛嘅人 VS 愛自己嘅人
- 5月15日
- 讀畢需時 2 分鐘

曾經聽朋友講過一句說話:與其揾一個自己愛嘅人,不如揾一個愛自己嘅人。
呢句說話,好多人喺感情路上都聽過,亦都有唔少朋友會用呢句說話去開解身邊人。大家都覺得,感情唔需要太執著心動同感覺,揾一個愛自己嘅人,起碼唔使活得太辛苦,亦都唔使成日委屈自己,先可以過得安穩又自在。
但我哋靜落心好好認真諗下,呢句人人都掛喺嘴邊嘅道理,聽落好似好現實、好通透,其實亦都唔係絕對適合每一個人。
揾一個自己愛嘅人,個心自然會好投入、好上心。你會自自然然掛住佢、遷就佢,亦都心甘情願為佢付出好多。成日都會在意佢嘅情緒,在意佢對自己嘅態度,好多時候都係自己主動行前一步、付出多一分。但代價就係好容易患得患失,成日擔心自己唔被珍惜、唔被放在心上,有時仲要收起自己嘅性格同底線,一味遷就對方,行落去只會令自己好攰,亦都好冇安全感。
反而揾一個愛自己嘅人,感覺就完全唔一樣。對方會將你擺喺心上,處處遷就你、體諒你,願意包容你嘅小脾氣同小缺點,凡事都會以你嘅感受行先。你唔使刻意討好別人,亦都唔需要卑微迎合,更加唔使成日驚怕失去,一路都有被呵護、被珍惜嘅感覺,生活過得踏實,亦都有一份好安穩嘅依靠。
只不過好多人都忽略咗一點,被人愛得多,唔代表自己就一定有心動同內心嘅共鳴。明明對方人品好好、對自己亦都超用心,但你內心始終冇一份欣賞同牽掛嘅感覺。日子一耐,兩個人相處只會變成一種習慣,表面上平平無奇、安穩無風浪,但心底裡卻少咗感情應該有嘅溫度同感動,有時仲會覺得有啲空虛同單調。
其實成年人嘅感情,根本唔需要強迫自己二選一。唔需要死撐住去愛一個唔珍惜自己嘅人,令自己一路消耗、一路委屈;亦都唔好只為咗貪一時安穩,就隨便接受一個自己完全冇感覺,單純只係好好對自己嘅人。
最好嘅感情從來都唔係單方面你愛人多啲,抑或人愛你多啲,而係大家互相欣賞、互相珍惜、雙向奔赴。你願意珍惜佢嘅真心,佢亦都懂得好好善待你、體諒你,唔使邊個委屈自己,亦都唔使邊個單方面付出,平平淡淡之中有溫度,安穩相伴之餘亦都有心安。
與執著一定要揀自己愛嘅人,定係愛自己嘅人,倒不如靜心等待,遇見一個你願意珍惜佢,佢亦都捨得好好愛你嘅人。




留言